Verzending en bezorging

Verzending en bezorging

Bij Paper Dreams staan wij voor een razendsnelle levering. Wanneer u uw bestelling plaatst vóór 15:00 uur, zorgen wij ervoor dat uw order dezelfde dag nog ons magazijn verlaat. Bestellingen die na 15:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag in behandeling genomen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code.

Levering in Nederland en België

Klanten in Nederland en België kunnen rekenen op een snelle levering. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, kunt u deze doorgaans de volgende werkdag al verwachten. Uw order wordt zorgvuldig verpakt in stevige omdozen, terwijl grotere bestellingen op pallet worden verzonden. Bestelt u een display, dan wordt deze eveneens op een pallet geleverd om schade of breuk tijdens transport te voorkomen.

*Bij het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Bezorging op zaterdag

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om bestellingen op zaterdag te laten bezorgen. Wij werken samen met onze vervoerder aan een oplossing, zodat we u in de toekomst ook op zaterdag van dienst kunnen zijn. Uiteraard kunt u wél gewoon op zaterdag een bestelling plaatsen.

Afhalen in ons magazijn in Zwolle

Woont u in de buurt van Zwolle en wilt u uw bestelling liever zelf ophalen op een moment dat het u goed uitkomt? Vermeld dit dan bij uw bestelling of neem even contact op met onze klantenservice. Geef aan wanneer u langs wilt komen, dan zorgen wij ervoor dat uw order in het magazijn voor u klaarstaat. Meer weten over Paper Dreams? Lees hier alles over ons!

Gratis verzending vanaf €300,-

Bij bestellingen vanaf €300,- leveren wij gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag gelden de volgende order- en handelingskosten:

  • €15,- orderkosten bij bestellingen tot €200,-
  • €7,50 orderkosten bij bestellingen tussen €200,- en €300,-

Orders onder de €100,- worden niet in behandeling genomen. Uiteraard kunt u uw bestelling aanvullen totdat u het drempelbedrag heeft bereikt.

Artikelen retourneren

Heeft u een beschadigd, kapot of verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice of uw vertegenwoordiger. Wij helpen u graag verder om het probleem snel op te lossen.

Verzending