Veelgestelde vragen Paper Dreams

Bij Paper Dreams doen we er alles aan om jou als klant het zo makkelijk mogelijk te maken. Toch weet lang niet iedereen wat er bij ons zoal mogelijk is. Speciaal daarom hebben wij de veelgestelde vragen pagina in het leven geroepen. Hier vind je de meest voorkomende vragen plus enkele weetjes die je misschien nog niet wist.

Toch nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op!

Pand Paper Dreams

Bestellen en verzenden

  1. Kan iedereen bij Paper Dreams bestellen?
    Nee, niet iedereen. Wij nemen onze klanten serieus en daarom verkopen wij bijvoorbeeld niet aan consumenten. Heb je een winkel of webshop, dan kun je je bij ons aanmelden via het aanmeldformulier op de website en vervolgens nemen wij contact met je op. Zo kunnen we wensen en verwachtingen op elkaar aan laten sluiten.
  2. Is er een minimaal- en maximaal orderbedrag?
    Ja, zeker. Onder de €100,- kun je niet bestellen. Vanaf €100,- geldt:

    – €15,- orderkosten bij bestellingen tot €200,-
    – €7,50 orderkosten bij bestellingen tussen de €200,- en €300,-
  3. Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
    Snel! Orders die op een werkdag voor 15:00 uur gedaan worden, gaan in principe nog mee met de transporteur. Zo zullen de meeste orders de volgende werkdag al ontvangen worden. In België kan het voorkomen dat een bestelling er twee dagen over doet. De bestelling kun je volgen met een track & trace code.
  4. Ik heb beschadigde artikelen ontvangen, kan ik deze retourneren?
    Als er tijdens een verzending artikelen beschadigd zijn, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch, via het contactformulier of via de vertegenwoordiger. We zullen het dan netjes voor je oplossen.
  5. Leveren jullie alleen in Nederland?
    Nee, zeker niet. Paper Dreams is een internationale groothandel die ook levert in België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Hongarije, Scandinavië en de rest van Europa. Doordat wij onze artikelen verzenden met UPS, kun je er zeker van zijn dat je je bestelling snel kunt verwachten.
  6. Kan ik bestellen op rekening?
    Normaal gesproken werken wij bij een eerste order met vooruitbetaling. Daarna kunnen er uiteraard afspraken worden gemaakt over betalingen in de toekomst.
  7. Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat doe ik nu?
    Als je je wachtwoord vergeten bent, klik je simpelweg op de wachtwoord vergeten knop in het aanmeldproces. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord op het bij ons bekende mailadres. Let op, ontvang je niet direct binnen een paar seconden de wachtwoord reset dan is deze in de spam terecht gekomen, óf het opgegeven emailadres is niet juist. Probeer dan een ander mailadres of neem even contact met ons op.

Assortiment

  1. Hoe vaak brengen jullie een nieuw assortiment uit?
    Het hele jaar door. Er is geen vast moment voor nieuwe series en artikelen. Door het kopje ‘nieuw’ in de gaten te houden op de website, blijf je altijd op de hoogte. Komt er een nieuwe serie uit, brengen wij je ook op de hoogte door middel van een nieuwsbrief.
  2. Bij een artikel staat ‘niet op voorraad’ vermeldt. Hoe weet ik wanneer dit artikel er weer is?
    Je kunt bij elk artikel je emailadres achterlaten. Komt een artikel weer op voorraad, dan krijg je automatisch een mailtje.
  3. Kan ik artikelen per stuk bestellen?
    Elk artikel heeft zijn eigen besteleenheid. Veel artikelen gaan per 6, maar ook 3 of 4 komen veel voor. Dit wijst zichzelf, tijdens het bestellen zie je direct per hoeveel artikelen besteld moeten worden.
  4. Bieden jullie ook displays aan?
    Jazeker. Bij de meeste van onze artikelen hoort een bijpassend display. Op deze manier genereer je nog gemakkelijker verkopen in de winkel. Heb je interesse in een display, neem dan contact met ons of je vertegenwoordiger op.
  5. Ik wil graag een wand ingericht hebben in mijn winkel met jullie artikelen. Hoe pak ik dit aan?
    Uiteraard kunnen wij hierin advies geven. Indien gewenst komt een vertegenwoordiger dit zelfs helpen inrichten. Zij kunnen advies geven over welke artikelen niet mogen ontbreken.
  6. Ik zie geen prijzen op jullie website, hoe kan dat?
    Dat klopt, alleen ingelogde klanten kunnen de prijzen op de website zien. Dus ben je nog geen klant, vraag dan direct een account aan.
  7. Zijn er veiligheidswaarschuwingen van toepassing op jullie artikelen?
    Op sommige van onze artikelen wel. Al onze waarschuwingen staan duidelijk vermeld op de verpakking.

Overige service

  1. Mag ik jullie afbeeldingen gebruiken voor mijn website?
    Ja, graag zelfs! Wij hebben hiervoor ook een beeldbank ter beschikking gesteld.
  2. Werken jullie met een datafeed voor bijvoorbeeld voorraden en kassasystemen en kan ik hiervan gebruik maken?
    Jazeker, wij stellen een op maat gemaakte datafeed ter beschikking aan een ieder die hier belang bij heeft. Neem eens vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden!
  3. Ik wil graag bezoek krijgen van een vertegenwoordiger in mijn winkel, hoe pak ik dit aan?
    Paper Dreams heeft meerdere vertegenwoordigers in dienst die graag je winkel komen bezoeken. Elk rayon heeft een eigen vertegenwoordiger. Om er eentje langs te laten komen, is een telefoontje of mailtje voldoende.
  4. Hebben jullie een showroom?
    Jazeker, ons volledige assortiment is te bekijken in onze showroom in Zwolle.